Мета. Ввести поняття емоційного інтелекту. Розглянути складові компоненти емоційного інтелекту. Надати можливість студентам закріпити і запам’ятати пройденим матеріал.
Засоби навчання. Відео кліпи, канва для створення ментальних мап coggle.it, трансформаційна гра, роздатковий матеріал з вправами.
Хід заняття
Після привітання викладач презентує навчальний матеріал за допомогою трансляції на Youtube каналі.
Вправа
- Відновіть визначення Емоційного Інтелекту використовуючи слова нижче подані
Емоційний інтелект – це здатність розуміти, _____________ і _____________ власними емоціями, своєю мотивацією, думками і поведінкою, _____________ свій емоційний стан, а також це вміння управляти емоційними станами інших людей, помічати їхні актуальні потреби, _____________ і _____________ їхні сильні сторони.
регулювати , усвідомлювати і управляти, співпереживати і розвивати
- В парах опрацюйте ментальну мапу Емоційний інтелект.
Розкажіть з опорою на мапу, що таке емоційний інтелект і які його складові.
Викладач презентує навчальний матеріал за допомогою трансляції на Youtube каналі.
- Практичне завдання. Вправляння в трансформації повідомлень з використанням формули XYZ: «Коли ти зробив X, це змусило мене почуватись Y, а мені б хотілося, щоб ти зробив Z».
№ | Негативний зміст | Трансформоване висловлювання через XYZ |
1 | Ти дуже недбало виконав цю роботу. | |
2 | Ти постійно робиш одну й ту ж помилку | |
3 | Знову в нас сварка. Ти дуже сварливий! | |
4 | Вона дуже нетактовна. | |
5 | І доки я це буду терпіти! | |
6 | Ну ось бачиш другий раз за день ти не вітаєшся з нашою сусідкою, пані Ельжбетою! | |
7 | Ні, так не піде. Думай головою! | |
8 | Ох, як же “весело” від цього звіринця на роботі! | |
9 | Я мушу визнати, що ця вправа викликає негатив в мене! | |
10 | Досить! Ти або береш мене заміж, або йди геть! |
Трансформаційна гра з набору «Ключі в світ емоцій»
Тестування.
Домашне завдання.
Придбати і прочитати книжку Д. Ґоулмана “Емоційний Інтелект”
Переглянути відео-виступ Денiела Ґоулмана “Чому ми не занадто співчутливі?” і бути готовим до обговорення в класі.
Дякую за те, що відвідали заняття розроблене креативним психологом паном Сергієм.